Search found 103 matches

by krossthug
Sat Mar 31, 2007 4:55 am
Forum: Hangout [Off Topic]
Topic: just something........
Replies: 0
Views: 644

just something........

u noticed i havent been on for that much im just telling u im only gonna go on bout once a year  :(
by krossthug
Wed Mar 21, 2007 7:48 am
Forum: The Arcade [Game Chat]
Topic: Question about ps3
Replies: 13
Views: 2364

Question about ps3

i hae a question bout ps3, can u just trade ur ps2 and some of ur games for the ps3? :|
by krossthug
Thu Mar 08, 2007 8:24 am
Forum: Proving Grounds
Topic: The bench/cop lady.
Replies: 17
Views: 6129

Re: The bench/cop lady.

yeah still if he was being gentle she would still arrest her, because every cop in NY is busting every gangster in the city!
by krossthug
Thu Mar 08, 2007 8:21 am
Forum: The TV Store [TV Chat]
Topic: Balls of steel
Replies: 2
Views: 1420

Re: Balls of steel

That show is hilarious! my cousin comes to my place just to watch that movie with me!.
by krossthug
Tue Feb 06, 2007 6:45 am
Forum: Fan Fiction
Topic: The Warriors 2: Battle for New York
Replies: 19
Views: 2891

Re: The Warriors 2: Battle for New York

:shock: thats the best fan fic i read and i dont think im gonna read any better (Dont be sad writters i still like ur ones hehehe)
by krossthug
Mon Feb 05, 2007 6:57 am
Forum: The TV Store [TV Chat]
Topic: DRAGON BALL Z
Replies: 33
Views: 8805

Re: DRAGON BALL Z

R3mbrandtfan wrote:
BaseballFury100 wrote: Gt sucks, they shouldda just kept making dbz
I tottaly agree i liked dbz more than gt! i collected the cards played the games and watched the show until boo saga then i quit!
Nah Gt is way better u get to see goku ss3!. but i quit watching it forever!
by krossthug
Mon Feb 05, 2007 6:46 am
Forum: The Movie Theatre [Movie Chat]
Topic: Alien Vs. Predator 2
Replies: 14
Views: 2433

Re: Alien Vs. Predator 2

omg i cant wait till i see it :o do u no when its coming out i cant wait!
by krossthug
Mon Feb 05, 2007 6:40 am
Forum: The Radio Station [Music Chat]
Topic: Your Favourite Embarresing Song!!!
Replies: 36
Views: 5997

Re: Your Favourite Embarresing Song!!!

Swan Owns All wrote: barbie girl.....lol it is a good song
HAHAHAHA i also agree lol but i like the ugly version better but i have to admit that the original version is good lol :oops:
by krossthug
Mon Feb 05, 2007 6:38 am
Forum: Proving Grounds
Topic: Who would win in a fight the Warriors or The Outsiders?
Replies: 15
Views: 4621

Re: Who would win in a fight the Warriors or The Outsiders?

Warriors would jap the outsiders!. its would be like the warriors versing a small time gang like the orphans!
by krossthug
Sun Feb 04, 2007 4:24 am
Forum: Video Games
Topic: What have u called your own gangs?
Replies: 82
Views: 21967

Re: What have u called your own gangs?

Dang i cant make up my mind lol. another gang is called reveillez
by krossthug
Sat Feb 03, 2007 10:31 pm
Forum: The Warriors (1979)
Topic: Why didn't Snowball....
Replies: 28
Views: 4179

Re: Why didn't Snowball....

KillerMime wrote: They wanted to portray him as the quiet guy that you really don't want to get angry.  He talks with his fists.
Yeah, he does talk with fist thats what i had in mind
by krossthug
Sat Feb 03, 2007 10:16 pm
Forum: The Arcade [Game Chat]
Topic: Gunz Online!
Replies: 0
Views: 864

Gunz Online!

If ur bored and looking for a good online game, Play Gunz! its probally the best online game ur gonna play
by krossthug
Sat Feb 03, 2007 10:10 pm
Forum: The Movie Theatre [Movie Chat]
Topic: One missed call
Replies: 0
Views: 797

One missed call

Now, this movie is one of the scariest movies ive ever seen! the ringtone freaks me out
by krossthug
Sat Feb 03, 2007 10:09 pm
Forum: The Movie Theatre [Movie Chat]
Topic: The Predator
Replies: 12
Views: 1810

Re: The Predator

Predator is the best ever!!!!!!!!!. I actually liked predator 3 (alien vs predator) i think it was the best outta all of them
by krossthug
Fri Feb 02, 2007 10:49 pm
Forum: The Arcade [Game Chat]
Topic: Game you are most looking forward to?
Replies: 44
Views: 8515

Re: Game you are most looking forward to?

Defintely god of war 2 and maybe bully lol and maybe san andreas stories lol