The Warriors Figures In The UK?

Discuss the official line of action figures as well as custom figures & bootlegs.
User avatar
Cleon
Rank: Hi-Hat
Posts: 46
Joined: Tue Jul 20, 2004 10:06 pm

The Warriors Figures In The UK?

Post by Cleon »

Well, i ordered all 5 from them in July...still waiting:-(

BTW A.K.A the killer household appliance
Soldier The Middle
Soldier The Middle
Posts: 1086
Joined: Fri May 20, 2005 4:17 pm

The Warriors Figures In The UK?

Post by BTW A.K.A the killer household appliance »

found ajax on ebay uk for £20.00 maybe its still there.

User avatar
Masai
Rank: Jones Street Boy
Posts: 121
Joined: Sun Aug 29, 2004 7:49 pm
Location: Manchester

The Warriors Figures In The UK?

Post by Masai »

I went into the 'Forbidden Planet' store in Manchester on Tuesday and asked when 'The Warriors' figures would be in.

I was told that they had them in the shop about a month ago but had sold out. :cry: :cry: :cry:

They did say they would be getting some more though :D :D :D

Cheers,

Masai 8)

JasonB
Rank: Destroyer
Posts: 10
Joined: Sun Aug 07, 2005 8:21 pm
Location: South West England
Contact:

The Warriors Figures In The UK?

Post by JasonB »

Yeah got my uncle to order them from Forbidden Planet and now after a bloodey month they say they out of stock, he got em off on guy on ebay as buy nows though instead.

Forbidden Planet are crap web orders wise apparently their shops come first and they wont order stuff in special for people.

User avatar
Coney Island Baby
Rank: Warrior
Posts: 482
Joined: Sat Nov 27, 2004 12:21 am
Location: England

The Warriors Figures In The UK?

Post by Coney Island Baby »

Thanks for that, I was gonna order them from Forbidden Planet but I don't think I will anymore.

swift eyed wolf
Rank: Warrior
Posts: 424
Joined: Mon Jul 11, 2005 3:29 pm
Location: England - Preston

hey hey hey

Post by swift eyed wolf »

i dont know if there is a shop called 'umbrella world' in your local towns?????????? but if so, they sell loads of cult action figures.

they have street fighter, scarface, etc but no warriors....however, i went in today and told the guy about its cult following and he seemed (from a business sense) interested in getting in the figures.

however, he said that he would need a few more requests for them first...

so all u lot in the uk...FIND AN UMBRELLA WORLD AND GET REQUESTING THE WARRIORS FIGURES!!!!!
[img]http://www.freewebs.com/swifteyedwolf/sew[1].jpg[/img]

User avatar
Masai
Rank: Jones Street Boy
Posts: 121
Joined: Sun Aug 29, 2004 7:49 pm
Location: Manchester

The Warriors Figures In The UK?

Post by Masai »

I went into the 'Forbidden Planet' store in Manchester again on Friday and to my surprise :shock: they had 6 of 'The Warriors' figures in the store: 1 Swan, 2 Cochise's and 3 Cleon's.

I didn't have any money but my Girlfriend bought 3 for me for Christmas.
I got Swan, Cleon and Cochise. :D :D :D

If anyone lives near to Manchester the other's might still be in the store?

Cheers,

Masai 8)

Post Reply