The Wierdest Dream you've ever had

This is the place for any off-topic conversations not related to The Warriors.
cowboy rules
Rank: Warrior
Posts: 964
Joined: Wed Jun 28, 2006 11:27 pm
Location: Scotland

The Wierdest Dream you've ever had

Post by cowboy rules »

What your wierdest dream been? Mine would have to be when I was walking through a park and there was a witches den thing in the bushes. They chased me through the park hn I sumhow returned to my room and there was chickens tryin to break into my window  :lol: :lol: :lol:

Dont even ask why I had a dream about that lol 'cause even I dont know!
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c238/stevend06/resiz1.jpg[/img]
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c238/stevend06/Untitled-2.gif[/img]

"Those were some desperatre dudes! Hey...so was we!!"
"I had sex last night....WITH A GIRL!!!!"

User avatar
Storm86
Scout
Scout
Posts: 1232
Joined: Thu Aug 25, 2005 11:28 pm
Location: Big Clifty,Ky

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Storm86 »

well I had a dream I was with the warriors, and the lizzie with the denim out fit was hitting on me and I ran behind Swan and Ajax and we did a line from ninja turtles 2 me: you take the ugly one! Swan: no you take the ugly one! Ajax: I'll take the ugly one Vermin: which one's the ugly one?!
[img]http://www.duallegacy.com/toon/linkfile/warriors/storm.jpg[/img]

User avatar
Kujo_87
Rank: Riff
Posts: 214
Joined: Thu May 18, 2006 1:09 am
Location: Central Texas

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Kujo_87 »

Too many to mention. :lol: But I can remember one where I was running through this field (it looked like the one from "Gladiator" where Maximus's family is waiting for him). There were people running in front of me and then they flew off into the air. I tried to do the same but I could only go up a few feet? :( so I just started running again and I ended up going through a cave. When I got to the other end I was in an alley way :? and there were a few people who looked like all they wanted to do was smear me across whatever city I had ended up in...and they had weapons. Just as I thought "Great? :roll:, another fighting dream" I woke up before I could throw a punch.

Another one I had, when I was 7 or 8, I kept climbing up this building and getting knocked down. The first time I barely peeked over the ledge before I got kicked in the face and fell :evil:. I woke up as I hit the ground and my legs were kinda sore. After I fell asleep again, I found my self at the top of the same building, but I got thrown off and my legs hurt even more when I woke up. The third time, I finally saw the jerk and it was one of those whammy things (which I was terrified of at the time) from that game show "Press Your Luck". I was to mad about falling to be scared though and kicked it off the building :badgrin:...which crumbles beneath me and sends me plummeting anyway :evil: When I woke up again, I was sprawled on the floor next tomy bed and my legs were [glow=red,2,300]Killing[/glow] me!

...I hate dreaming?
[img]http://img80.imageshack.us/img80/8223/sig22ih.png[/img]
                         GO GET IT

User avatar
SoldierHeavyMuscle
Moderator
Moderator
Posts: 2143
Joined: Sun Jan 02, 2005 11:02 pm
Location: Chi-Town!!
Contact:

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by SoldierHeavyMuscle »

LOLOLOL

ohh, man!!!

you guys dont even want to hear my dreams!!! :roll:
horror stories, man!!!! :badgrin:

my sister used to say, i was the only person she ever knew, who couldnt find peace, even in sleep!!? :lol:
but, what are ya gonna do??? :?
Tried to give the devil my soul...
She said i had nothing to bargain with...

User avatar
_Hurricanes_
Rank: Satans Mother
Posts: 103
Joined: Sun Feb 19, 2006 6:48 pm

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by _Hurricanes_ »

I have a realy wierd one.Once I had a dream that some how I was on the same island as the creatures and the kid from where the wild things are (if thats the right name) and some how the kid got mad and me and he was trying to kill me lol.Then I run and some how got on a school bus and he followed me and we fought on the bus.When I was fighting (I hate fights in sleep) I was moving in slow motion and wasnt able to even punch him then I woke up.I have no Idea why I had that dream
[url=http://imageshack.us][img]http://img71.imageshack.us/img71/7139/coolcleonuu4.png[/img][/url]

User avatar
Baby Joker
Warrior
Posts: 535
Joined: Sun Nov 27, 2005 6:14 pm
Location: Storm Lake Iowa

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Baby Joker »

You ever get one of those dreams where you gotta wake up and do something but you're too tired/lazy too so you sleep for a while longer but then you get up and do what you need to do and now you're like "ahh that's over with."

And THEN you wake up?!?!?
I swear I get those when I gotta get up for school it screws me up!! :evil:
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e326/Black_Lilly2006/sohappy.jpg[/img]

SNOW 1
Rank: Warrior
Posts: 292
Joined: Sat May 27, 2006 2:00 am
Location: new zealand

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by SNOW 1 »

Baby Joker wrote: You ever get one of those dreams where you gotta wake up and do something but you're too tired/lazy too so you sleep for a while longer but then you get up and do what you need to do and now you're like "ahh that's over with."

And THEN you wake up?!?!?
I swear I get those when I gotta get up for school it screws me up!! :evil:

HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!! that happens to me just about everyday, your like told to get up for school you fall asleep dream about what you had to do and then your woken up by your mums scream because you fell back asleep
[url=http://imageshack.us][img]http://img170.imageshack.us/img170/461/mbsuserbarrm0.gif[/img][/url]

User avatar
Kujo_87
Rank: Riff
Posts: 214
Joined: Thu May 18, 2006 1:09 am
Location: Central Texas

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Kujo_87 »

SNOW 1 wrote:
Baby Joker wrote: You ever get one of those dreams where you gotta wake up and do something but you're too tired/lazy too so you sleep for a while longer but then you get up and do what you need to do and now you're like "ahh that's over with."

And THEN you wake up?!?!?
I swear I get those when I gotta get up for school it screws me up!! :evil:

HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!! that happens to me just about everyday, your like told to get up for school you fall asleep dream about what you had to do and then your woken up by your mums scream because you fell back asleep
Yea, those suck :evil: :lol: I would go through a whole day of school and work, then I'd just be watching a movie or somesthing and all of sudden I hear this beeping...

Next thing I know, I'm staring at my alarm clock from my bed and it's still only [glow=red,2,300]7:15 a.m.!!![/glow] :doubt: I hate That

Another thing that makes me hate dreaming are those ones where someone or something is gonna tell me something huge, like the answer to world peace or the purpose of life, things like that. But then someone always comes and wakes me up or my alarm goes off, before I can get the answer!!!

Like I had this one dream where I had to do random crappy tasks to save a bunch of people I knew from all kinds of crazy things. I don't recall it? it to well, but I remember by the time it was over I had been in like 8 shoot-outs, a couple of fist fights, ran from giant undead insects, saved my high school from eco-terrorists, raced a motor boat through a blue swamp, and blown up a space ship that looked like a cross between the Millenium Falcon and one of those dropships from the Halo games. And then after all that some glowing guy appeared and started speaking in some crazy dream language I never heard before (that i could somehow understand)

What...don't look at me like I'm crazy, its not like I like having dreams like this :doubt: :lol:

He told me he was about to tell me what the "grand scheme" was all about, and just as he begins, my mom comes in and wakes me up! ](*,) The thing thing that really drives me crazy is that i still had 10 minutes before my alarm was supposed to go off and wake me up :evil: And this isn't the first time, every time I have a dream like this it gets interrupted! There's no way every time could just be a coincidence, right?! Does this happen to anyone else?
[img]http://img80.imageshack.us/img80/8223/sig22ih.png[/img]
                         GO GET IT

Good guy
Rank: Warrior
Posts: 431
Joined: Wed Jan 18, 2006 5:42 pm

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Good guy »

i had this dream when i went into my school and no one was around so  i broke in to my house (which was some how located in the middle of the school feild) went upstairs and there was this teacher i hate in my bedroom going through my stuff  (turns out that he was a zombie of some sort  :lol:) so i introduced him to my gun ( ;) ) and headed back to school . By this time the whole place was infested with them. so basically it was me going round my school with an air rifle blowing the crud out of re-animated corpses of my worst teachers! :D
im seriously not as twisted as you may think! :badgrin:
[align=center][img]http://i42.photobucket.com/albums/e319/ajax2006/chudughjfg-1.jpg[/img][/align][align=center][img]http://i42.photobucket.com/albums/e319/ajax2006/_-0warriors.gif[/img][/align]

User avatar
taylor
Rank: Riff
Posts: 247
Joined: Mon Jun 05, 2006 7:49 pm
Location: brighton

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by taylor »

i was at my rivle school for some reason with my mates
we were walking around when my best friend pushed me and we got in a fight
i got him to the floor and i had a bottle of ice and i tried to hit him with it
but it was to heavy so i threw it away
and just strated punching him really fast
and the wierd thing about that bit was that we are fine together and im not generally a fighter unless im in a group so it was very out the blue
then ton of nures and police turned up out of no were
and i ran into the school (stringer) and i started talking to one of my old mates
and if any one rembers medival on ps1 the levle with the phantom pianst
he was just playing the organ in the corner the a nures turned up and it was my cousin from finland
then i woke up
weird... eh :lol:
"the truce... is it still on"

User avatar
Lion
Moderator
Moderator
Posts: 3172
Joined: Sat Jul 09, 2005 4:20 pm
Location: Texas

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Lion »

It has to be the one were this blonde little girl amd myself are being chased by this old lady who wanted to cook us! I was 10 at the time, but I will always remember that dream!
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b232/METALTANK/squares.jpg[/img]

User avatar
Mercy
Rank: Warrior
Posts: 405
Joined: Tue Oct 04, 2005 8:46 pm
Contact:

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Mercy »

SoldierHeavyMuscle wrote: LOLOLOL

ohh, man!!!

you guys dont even want to hear my dreams!!! :roll:
horror stories, man!!!! :badgrin:

my sister used to say, i was the only person she ever knew, who couldnt find peace, even in sleep!!? :lol:
but, what are ya gonna do??? :?
Awwwwww baby!! :( :(
we are working on it, aren't we?  ;)

My weirdest dream
I was somebody else, some american woman, she had a husband and he was holding a baby.
we were at the drug store, buying somethings for the baby, I think
I found some stairs in the store, and said to the husband
"Im going up there, they had the good stuff up there"  :roll: LOL
and I did
up...and up...and up...'till I found this office
with a bunch of executives and secretaries ( like a real office)
but
all the lights were off, I could see everybody and everything, from the lights of the streets and the other buildings.
and
THEY WERE STILL, like frozen!...I mean, they were breathing, and they would blink from time to time. But the just wouldnt move, like in a picture.
I looked out the big glass windows and I saw something horrible.
a plane was coming towards the building
at that moment, I knew what it was. And I remember the towers in the dream.
It was a big view of the window, and I saw the other buildings being pushed aside, giving room for the plane that was comming.
I started screaming as the plane got closer
but nobody moved, I didnt know what to do
so I just waited with the rest of them.
before it hit us I woke up
[img]http://i68.photobucket.com/albums/i4/MikeySHM/mercyuserbar.jpg[/img]

http://world5.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=59143454

User avatar
Warriorfan54321
Rank: Warrior
Posts: 731
Joined: Sun Jun 04, 2006 2:53 pm
Location: Wales
Contact:

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by Warriorfan54321 »

this is one i can remember it was a schoolday me and my m8 walkin round school talking about wwe legends like bret the hitman hart or hulk hogan next thing i know all the kids on the playground dressed up in wrestling costumes fighting each other i see a steel chair about to hit me and i wake up my tv is still on and guess whats on wrestling coincidence or total weird goings on dont know but if anything like that happens again i know somthins goin on that aint your everyday happenings.
GET A DREAM HOLD ONTO IT AND SHOOT FOR THE SKY

User avatar
turnbull_badger
Rank: Warrior
Posts: 1053
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:58 pm
Location: South west London

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by turnbull_badger »

me and this guy who i didn't even know were walking down a street near my house when suddenly this builder asked if we wanted to hear a joke, he then grabbed the guy and slit his throat and then cut my arm and then i woke up and there was a long scratch down my arm which i'd obviously done myself in my sleep.

i also get those dreams that seem really real and then you wake up and you just feel so depressed that it was a dream.
[img]http://i80.photobucket.com/albums/j189/turnbull123/turnballbadger.jpg[/img]

BTW A.K.A the killer household appliance
Soldier The Middle
Soldier The Middle
Posts: 1086
Joined: Fri May 20, 2005 4:17 pm

Re: The Wierdest Dream you've ever had

Post by BTW A.K.A the killer household appliance »

something was chasing me down a street, i couldnt see it but i could hear it, i was asking if somebody would help me, i couldnt run, i tried but i just couldnt run fast enough, then some old lady puts me in her shack and barricades the door.

a werewolf breaks through runs up to me and bites my foot ?:lol:

Post Reply