Twisted Metal series

The Arcade is full of people talking about video games.
Post Reply
CleonWarlord
Rank: Warrior
Posts: 441
Joined: Sun Jan 29, 2006 3:07 am
Location: ghdgfg

Twisted Metal series

Post by CleonWarlord »

Ohhhhh baby. These games are amazing and so much fun. Anybody else still play these games? 3 and Black are my favs.

R3mbrandtfan
Rank: Warrior
Posts: 263
Joined: Mon Apr 24, 2006 12:00 am
Location: Charleston, South Carolina

Re: Twisted Metal series

Post by R3mbrandtfan »

I own all of them except head on for psp and online. Yeah their fun like a fighter but with cars. My fav character would have to be sweet tooth. I mean come on, a demented clown. Thats just awesome!!!
[img]http://img209.imageshack.us/img209/3470/theothersig1bf3.png[/img]
You got the stuff? I want you to hit everything in sight. I want everyone to know the Warriors were there. -Cleon

CleonWarlord
Rank: Warrior
Posts: 441
Joined: Sun Jan 29, 2006 3:07 am
Location: ghdgfg

Re: Twisted Metal series

Post by CleonWarlord »

Sweet Tooth is so great. Minion is really cool too.

Si-Lee-Warrior
Warrior
Posts: 486
Joined: Sun Oct 30, 2005 10:13 am
Location: Birmingham, UK
Contact:

Re: Twisted Metal series

Post by Si-Lee-Warrior »

cars with guns dont really do it, however twisted metal was cool, i remeber vigilante 8, which was similar
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c40/Si-Lee-Warrior/logo109457.gif[/img]

EVERYONE SING:
Goodbye My Coney Island, Baby ect.

User avatar
Oxygen
Rank: Warrior
Posts: 710
Joined: Sat Feb 04, 2006 2:21 am
Contact:

Re: Twisted Metal series

Post by Oxygen »

Im a big fan of these games,and I always thought the name was just so cool.my favourite character would have to be Roadkill or Spectre,im unbeatable in those cars.I like how in the psp version they added the online function.
Last edited by Anonymous on Tue Jul 25, 2006 2:47 pm, edited 1 time in total.
We're gonna make it back. We came this far and we're gonna make it the rest of the way!

User avatar
Lion
Moderator
Moderator
Posts: 3172
Joined: Sat Jul 09, 2005 4:20 pm
Location: Texas

Re: Twisted Metal series

Post by Lion »

This games rock! I only have one, but hey that's ok!
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b232/METALTANK/squares.jpg[/img]

Cowboy Is Cool
Rank: Warrior
Posts: 740
Joined: Tue Aug 22, 2006 10:19 pm
Location: Hazleton, Pennsylvania
Contact:

Re: Twisted Metal series

Post by Cowboy Is Cool »

YES! I totally love this series. The first one is still the best, IMO. It's rare, but I managed to get my hands on a copy a little bit ago.  :D :D :D

And yeah, my fave characters would have to be Sweet Tooth, Mr. Grimm, and Hammerhead (from the first game). Dave and Mike were so cool, kinda like slightly more demented Bill and Teds.  :lol:
[img]http://farm3.static.flickr.com/2417/2228025828_54df100c8e_o.jpg[/img]
AKIRA
Thanks for the sig, trix!

User avatar
Baby Bear
Rank: Warrior
Posts: 1252
Joined: Sun Sep 24, 2006 4:12 am
Location: Chicago
Contact:

Re: Twisted Metal series

Post by Baby Bear »

The game was scary to me. I didn't even wanna play it anymore. :| :| Seriuosly it scared the crap out of me. :| :| :)

Cowboy Is Cool
Rank: Warrior
Posts: 740
Joined: Tue Aug 22, 2006 10:19 pm
Location: Hazleton, Pennsylvania
Contact:

Re: Twisted Metal series

Post by Cowboy Is Cool »

Baby Bear wrote:The game was scary to me. I didn't even wanna play it anymore. :| :| Seriuosly it scared the crap out of me. :| :| :)


LMAO! Trust me, that's only TM: Black. The rest of the series isn't that dark or disturbing. Twisted Metal Black was actually voted one of the scariest video games of all time, and I have to agree. But the rest of the series is NOT that messed-up.
[img]http://farm3.static.flickr.com/2417/2228025828_54df100c8e_o.jpg[/img]
AKIRA
Thanks for the sig, trix!

User avatar
nightarmyWARRIOR
Rank: Warrior
Posts: 477
Joined: Wed May 28, 2008 3:53 pm
Location: Croatia

Re: Twisted Metal series

Post by nightarmyWARRIOR »

Twisted Metal 4 rules. I finished the game so many times with my best buddy. The vehicles and characters were so cool in the game.

I've also played Twisted Metal: Black, but for a short time.

Post Reply